Teadliku unenägemise harjutused

Praktilised harjutused unenägemise/astraallendude soodustamiseks

Igapäevased harjutused

 

Mälutreening

Mälu- inimese mälu on oluline, mälu tuleb pidevalt treenida. Unenägija jaoks on mälutreening unenägude üksipulgi üleskirjutamine, sõnade, lausete töötlus (allajoonimine) ja joonistused-skeemid unenäo juures. Niimoodi iga päeva talitades, kasvõi ühe põgusa unenäo üleskirjutamisega toimunust sa treenid mälu muutuma erksaks ja õpetad seda oma kehale ja Esimesele Isele. Püüa alati märgata hirmu-õudust, püüa märgata eriskummalisust, püüa märgata seda, mis erineb tavareaalsusest, sest unenäod ja selged uned nagu ka unenägemised on täis abstraktseid „kombosid“, kus erinevad reaalsused tõlgitakse lahti sinu teadvusele omases koodisüsteemis. Nii nagu sa oled see, mida sa sööd, oled sa see, mida sa näed, märkad, millel osundad ja oma tähelepanu suunad.

Ma olen unes!

Iga päev tuleb teha füüsiliselt harjutusi kätele- vaadates neid. Ise teen seda nii, et võtan korraks pausi, tõstan käed silmade ette ja vaatan läbi sõrmede-käte maailma ning ütlen endale: “Ma olen unes, see on uni”. Teen seda ka teiste inimeste juuresolekul, ilma häbita, sest enam hullemaks minna ei saa, kui sa oled unenägemises kõik väravad läbi käinud

Soojendusharjutus teadlikuks unenägemiseks

Igal õhtul, nii nagu pesed hambaid, pead sa läbi raputama oma keha Teadvuse Jõuga. Voodi võiks olla N-S suunas, peaga põhja. Parem oleks, kui sul on ebamugav voodi (kõvem padi, väike või olematu) või kui tahad kiireid tulemusi- mine magama vaiba peale ja kannata ära kõik need ebamugavused, mis sellega kaasnevad. Ole järjepidev! Olin 19-aastane, kui ütlesin voodile 3 aastaks “Hüvasti!” Kolisin põrandale ja selle väikse muudatustega toimusid imelised asjad. Ebamugavus sunnib sind olema pidevalt mitte kõige sügavamas unes ja see avab ukse sinu Teise Ise teadvusele. Olles piisavalt väsinud, aga samas ka piisavalt ebamugavas magamise asendis, on lihtne ennast kahe maailmapiiri vahel leida. Keha raputus on harjutus, kus olles oma põhilises magamise asendis sa annad enda teadvusega käsu/taotluse (käsk on taotluse algvorm, aga käskude andmine õpetab sind kontrollima taotlust), kus tood enda kätest sisse universumist „unenägemise energia“. Pead seda ütlema just nii! Unenägemise energia tungib sulle sisse soojuse näol (kui tahad, võid anda talle lisaks soojusele ka värvi). Sellele energiale soojuse/külmuse/värvi andmise eesmärk on, et sa saaks aru, kuidas see sinusse tuleb läbi käte ja kui kaugele ta parasjagu jõudnud on. Unenägemise energia on osadel tuntav ka õrna vibratsioonina. Sa nagu kiiguks kiigel või õõtsuks lootsikus! Ära lase ennast sellesse väga mässida….jääda magama, aga taotle selle pidevat liikumist kätest laiali kogu keha peale. Lihtsaim viis on jagada ennast tükkideks ja enne edasi ei liigu, kui üks ala/tükk on seda energiat täis /soe, kollane, kuldne vms. Iga inimene näeb neid värve vastavalt enda teadvusele ja siin ei ole vaja lasta ennast eksitada „selgeltnägemise värvidest, kus must on paha, hall, kole ja sinine hullumeelsus“.

See võib võtta aega, kui soojus jõuab näppudest küünarnukkideni, küünarnukkidest õlgedeni, õlgadest selga ja alla puusadeni, puusadest põlvedeni ja põlvedest varvasteni. Kui kõik on soe, sõidad sa ma-teadvusega ja unenägemise energia soojusega pähe-ajju!!!

Pähe jõudmise ajal võid kogeda keerist, pöörist, keha võnkumist, värinat, laineid…see kõik on normaalne ja nüüd annad endale käsu/taotluse, mis iganes see on, mida sa tahad enda teekonnal sellel ööl kogeda! Suurim viga, mis tehakse, on see, et inimestel ei ole järjepidevust ja nad ei suuda neid teadvuse raputuse mänge kaua teha ilma tulemusteta. Aga see ongi eesmärk, „sõel“, kes lubab edasi ainult need, kellel on piisavalt „TAHTEJÕUDU“

Aeg annab arutust

Kui oled teinud neid harjutusi vähemalt 21 päeva järjest, märkad sa, kuidas sa suudad oma teadvusega läbida selle teekonna kätest pähe 5 sekundiga (meel on alguses väga jäik, paindumatu, kinni, puine). Sellest võidavad need, kelle on kiiresti vaja magama jääda- üks kaks ja magan… Ärgates hakkad sa märkama kvaliteeti. Sinu unenäokeha hakkab ennast looma, tekivad esimesed lihased, paraneb teadlikkus, on tekkinud kirkad uned ja võimalik, et oled isegi unes näinud käsi ja karjatanud: “Ma olen unes!”

Lendu tõusmise asemel hoopis kuku

Võpatused, hetk enne ära minemist unenäomaailma, on märk, kuidas üks osa sinu teadvusest kukub alla…universumi. Saladus on see, et me allume gravitatsioonile. See on maiselt olemas, kui ka astraalselt. Selleks, et lennata, ei pea sa raiskama oma Jõudu ja painutama oma mõistust, kuidas tiibu lehvitada, vaid sa pead tegema ainult ühe asja! Sel hetkel kui oled oma teadvuses unenägemise energiaga jõudnud pähe ja kogu keha on soe ja võnkumises, vabastad ennast taotlusega MAA külgetõmbejõust (gravitatsioonist) ja sa mitte ei tõuse lendu, vaid kukud. Kui tahad kukkuda kaugemale, lase ennast teadvuse taotlusega tõmmata teistel planeetidel, galaktikatel, universumi algusel või lõpul. See võrdub kinni haakumisega teise süsteemiga  ja sa kukud-sind tõmmatakse sinna, kuhu sa lased /tahad ennast tõmmata lasta. Alguses ma kulutasin palju energiat ise minemise peale….aga ka see ei ole vale…sest nii õpid sa oma astraalkeha/unenäokeha liikumiskiirusi kontrollima.

Sa ei eksi, teeviidad aitavad

Kui sul tekib põhjatuse universumi avaruses hirm, et sa eksid ära, lähed kaotsi või katkeb sinu astraalkeha ühendus teadvuse ja sinu keha vahel, ära karda seda. Sa ei saa enne käia läbi kõiki unenägemise väravaid, kui ei ole kohtunud surmaga ja see on kõigil ees. Sa sured seal üleval, varem või hiljem, aga surm on edasiminek. Sinu Esimese Ise teadvus peab osaliselt surema, et Teise Ise teadvus saaks välja tulla. Räägin sellest ka oma raamatus „Printsess Lualoke Teise Ise tegemised“ (mida saab nii siit tellida kui ka kõikidest suurematest raamatupoodidest osta, isegi Loitsukeldris on olemas). Sinuga ei saa midagi juhtuda, kui sa taotled tõde, kui sa oled aus ja kui sinu eesmärk on ennast avardada, nihutada oma teadvuse piire. Seal üleval on teeviidad, õpi neid märkama!

Kui sa oled miljonite valgusaastate kaugusel MAAST, ära kaota pead, et kuidas ma kodutee leian. Piisab, kui rahustad oma teadvuse, hingad (justnimelt, teostad oma hingeteadvusega, millel pole keha, sama tegevuse, nagu sul oleks keha) ja ütled, et oma koju, keha juurde ja sa oled nipsust kohal. Vahest võib juhtuda, kui oled liiga kaua või kaugel olnud, et sa ei oska oma kehaga ühilduda. Jah… mäletan neid hetki selgelt. Jaanika-Paanika. Sa lähed kehasse, kuid liigud sellest läbi….põmm 1. korrus, põmm katus…. Jälle aitab sama asi. Rahusta oma teadvus, hinga, ütle taotlus kogu oma olemusega ja sa ärkad oma kehas tõukega nagu lahkusid sealt. Su füüsiline keha võib käituda nagu vibu- tõmmata kooku, lennata voodist maha, see kõik on Jõu kõrvalmõju, millega sa tuled, või lähed.

Mul oli paar korda selliseid ärakäimisi, kus läbi kauguse kuulsin, kuidas keegi ainult hüüab minu nime… Vanemad arvasid, et olen surnud…, aga ma olin seal kaugel üleval tähte vahel. Ja siis vaatasin ülevalt alla ja nägin läbi astraalpaela, justkui periskoop, kuidas mingi mees ja naine (ema-isa) mind raputavad, löövad näo pihta. Piisab teadvustamisest, et sul on keha ja see tunneb, ja mäletada, mis tunne on tunda ja sa oled viuhhh! tagasi.

Igal sinu ärakäimisel on alati nähtamatu saatja, kaitseingel, või isegi mitu (sa võid neid oma taotlusega nähtavaks teha). Kord püüdsin ma astraalpaela oma astraalkätega katki teha. Samal hetkel sekkus meeshääl, kes ütles, et pole minu aeg ja sellega ei mängita, ning selleks korraks visati mind kehasse tagasi. Taotle nende nähtamatute abiliste ilmutamist SULLE, et sa näeks, kes nad on.

Tootem tahab süüa

Kui sa tood rännakutelt kaasa tootemloomi, sõpru, astraalseid Jõusümboleid, siis tea, et iga tootem vajab toitu! Toiduks võivad olla sinu füüsilised tegemised. Süütad lõkke: “Palun, tuli, siin on sulle minu and!” “Palun, vesi, siin on sulle minu and!” Väga oluline on kiiresti saada teadlikuks, milline element sulle on antud ja äkki kõik 5 korraga.

Teadlik unenägemine avab uksed

Unenägemises õpid sa enda energiat koondama, selle fookusega pääsed ligi „pandora laekale“, mis avab sinu jaoks mineviku ja tuleviku uksed. Ära mittekunagi kasuta neid reaalsusi enda isiklike maisete-ihade rahuldamiseks!! Kiireim tee, mis sind edasi viib, kui taotled mõistmist, miks üks või teine asi sinu elus on. Iga taotlus mõistmaks tõde annab sulle rohkem, kui sa oskad arvata.

NB! Püüa teadvustada iga oma elamise hetke kui unenägu. Püüa kasutada kõiki oma tunnetusmeeli kohalolu tajumisena. Kui hüppad õhk, kujuta ette, kuidas sa lendad, kui oled õhus, ütle, et see on uni. Kui jooksed kiiresti-märka oma kiirust ja mööduvaid objekte. Kui sõidad autoga, olgu vastutulev maailm sinu jaoks uni ja kõik see, mis aknast paistab, unenäo osa!

Unenägija keha peab olema tasakaalus! Söök, jook, füüsiline pool. Iga liialdus tekitab kaldu olemist ja kui sinu tasakaalu kese on väljas, on raske taotlust juhtida.